مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:402023-01-01سياسي

فعالیت 8 تعاونی فراگیر تخصصی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان


رییس اداره ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از راه اندازی هشت تعاونی تخصصی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از راه اندازی هشت تعاونی تخصصی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

علیرضا رهایی 11دی ماه در حاشیه نشست با تعاونی های این بخش اظهار کرد: تاکنون بیش از 15 تعاونی مرتبط با حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان سمنان تعیین صلاحیت شدند که بیش از 1500 هزار نفر را تحت پوشش دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر این تعاونی ها هم اکنون فعال هستند ادامه داد:از این تعداد، هشت تعاونی تخصصی فراگیر منابع طبیعی در شهرستان های هشت گانه این استان فعال شدند که همگی به عضویت صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی درآمدند.

رییس اداره ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از حمایت از این تعاونی ها خبر داد و گفت: طرح های منابع طبیعی استان با هدف تحقق اهداف مشترک و حفاظت، احیا و بهره برداری از طبیعت به تعاونی های فعال در استان واگذار می شود.

وی با اشاره به اجرای بند (ب) ماده 29قانون برنامه های توسعه کشور افزود: بر اساس این قانون، تشکل ها و گروه های روستایی، عشایری و سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 8 تعاونی فراگیر تخصصی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

فعالیت 8 تعاونی فراگیر تخصصی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان