مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:402023-01-01حوادث

بیش از 110 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد


فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 110 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از معاونت اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسنیعلی فراهی، گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت، افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای گشت های پوششی و کمین های هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به کشور بودند مشاهده کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین مأموران گرفتار می بینند، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن موتورسیکلت و محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 110 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد

بیش از 110 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد