مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:002023-01-01اقتصادي

کروز طلسم گردشگری دریایی خزر را می شکند


دریای مازندران چشم به راه آمدن اولین کشتی و اتوبوس دریایی است تا طلسم دیرینه گردشگری دریایی را برای همیشه در کرانه ساحلی خزر بشکند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: پس از سال ها و با تلاش دولت مجوز اولین کشتی تفریحی و اتوبوس دریایی در مازندران شکسته شد.

سال ها است که مازندران و ساحل بکر و رویایی آن در حسرت داشتن یک کشتی تفریحی و توریستی است و شمارش معکوس برای سوارشدن در این کشتی و گشت و گذار دریایی در کرانه شمالی ایران آغاز شده است.

طرح خرید کشتی تفریحی و توریستی روی میز دولت های گذشته بود اما هیچیک نتوانستند طلسم آن را بشکنند و سرانجام دولت سیزدهم توانست این مطالبه و خواسته دیرینه اهالی استان را محقق کنند.

قرار است این کشتی به زودی در استان مازندران و سواحل آن پهلو گیرد و خبر آمدن کروز موجی از شادی را بین ساحل نشینان ایجاد کرده است.

چشم انتظاری ساحل نشینان برای کروز علی حسینی یک شهروند ساحل نشین مازندران با بیان اینکه هرساله مسافران زیادی به استان سفر می کنند که تمایل دارند با کشتی ساعاتی را در دریا سپری کنند، افزود: اکنون گشت های دریایی با قایق های تندرو و یا پدالو صورت می گیرد که خطرات خاص خود را دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر جای کشتی های تفریحی و توریستی را در استان خالی دانست و گفت: سفرهای دریایی و پیمایش مسیر ساحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروز طلسم گردشگری دریایی خزر را می شکند

کروز طلسم گردشگری دریایی خزر را می شکند