مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:152023-01-01سياسي

کیهان: چرا می گوییم حاج قاسم انسان تراز جمهوری اسلامی است؟


وقتی حاج قاسم سلیمانی با کمترین امکانات مادی بیشترین موفقیت نظامی و سیاسی را در گستره منطقه وسیع غرب آسیا به دست می آورد، این انسان تراز مدیریت اقتصادی جمهوری اسلامی هم هست.

- وقتی حاج قاسم سلیمانی با کمترین امکانات مادی بیشترین موفقیت نظامی و سیاسی را در گستره منطقه وسیع غرب آسیا به دست می آورد، این انسان تراز مدیریت اقتصادی جمهوری اسلامی هم هست.

کیهان نوشت: انسان تراز جمهوری اسلامی، شهید سلیمانی است و دقیقاً از همین منظر است که می توان به حاج قاسم به مثابه یک مکتب نگریست.

  مکتب را اگر چارچوب فکری و عملی بدانیم چه کسی شایسته تر از حاج قاسم سلیمانی برای متصف شدن به عنوان مکتب وجود دارد؛ شهید سلیمانی در عرصه کنش سیاسی یک انسان هوشمند غیرجناحی و بصیر و متعهد و قدرت توجیه یعنی هدایت سیاسی آن هم بسیار بالا بود.

  او در نشان دادن خط درست سیاسی، از بسیاری از کسانی که داعیه فعالیت سیاسی داشته اند، قوی تر بود.

وقتی سردار سلیمانی می گوید کوچه دادن به دشمن خیانت است و بعد آدرس کسانی که در عرصه سیاست کوچه می دهند را نشان می دهد، او سیاسی ترین عنصر جمهوری اسلامی است.

  وقتی حاج قاسم سلیمانی با کمترین امکانات مادی بیشترین موفقیت نظامی و سیاسی را در گستره منطقه وسیع غرب آسیا به دست می آورد، این انسان تراز مدیریت اقتصادی جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: چرا می گوییم حاج قاسم انسان تراز جمهوری اسلامی است؟

کیهان: چرا می گوییم حاج قاسم انسان تراز جمهوری اسلامی است؟