مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:202023-01-01سياسي

تسنیم: مولوی عبدالحمید، مدافع حقوق بهاییان شده، آنها را مرتد نمی داند


گذشته از سابقه تاریخی بابیت و بهاییت در خیانت به ایران، این اظهارات آقای عبدالحمید به نحوی است که گویا وی از فقه حنفی و فتوای اهل سنت درباره بهاییان عدول کرده است و بهاییت را دین جدیدی می داند.

- گذشته از سابقه تاریخی بابیت و بهاییت در خیانت به ایران، این اظهارات آقای عبدالحمید به نحوی است که گویا وی از فقه حنفی و فتوای اهل سنت درباره بهاییان عدول کرده است و بهاییت را دین جدیدی می داند.

تسنیم نوشت: مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه های نمازجمعه مدافع حقوق بهاییان شده و آنها را مرتد نمی داند؛ اظهاراتی که هم خلاف فقه اهل سنت است و هم خلاف امنیت ملی.

  آقای عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته (9 دی ماه) اظهاراتی را بر زبان آورد که در جمعه های پیشین نیز تکرار کرده بود و آن هم مسئله بهاییان بود.

وی با بیان اینکه اگر نسل های گذشته مذاهبی مانند بهاییان هم مرتد شمرده می شدند، نباید این حکم را به نسل جدید تسرّی داد و در حق آنان تبعیض قائل شد ، مدعی شده است که بهایی ها حقوق انسانی و حقوق شهروندی دارند و اگر کسی خدا را هم قبول نداشته باشد، حقوق انسانی دارد.

این که در گذشته یکی از اسلام برگشته و به راه دیگری رفته یا ختم نبوت را انکار کرده، آن گذشته است و نسل جدیدی آمده که نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسنیم: مولوی عبدالحمید، مدافع حقوق بهاییان شده، آنها را مرتد نمی داند

تسنیم: مولوی عبدالحمید، مدافع حقوق بهاییان شده، آنها را مرتد نمی داند