مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:202023-01-01سياسي

حضوری که امنیت ساز شد/روایتی از فرماندهی شهید سلیمانی در مرز شرقی


همرزم سردار سلیمانی و فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شیوه فرماندهی شهید سلیمانی در مقابله با اشرار و ناامن کنندگان مرزهای شرقی موجب امنیت پایدار در منطقه شد.

- بیرجند- همرزم سردار سلیمانی و فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شیوه فرماندهی شهید سلیمانی در مقابله با اشرار و ناامن کنندگان مرزهای شرقی موجب امنیت پایدار در منطقه شد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: دی ماه که به اواسط خود می رسد، یاد و خاطره شهیدی زنده می شود که مردم ما او را به مرد میدان، سردار دل ها و جان فدا می شناسند.

سردار شهید قاسم سلیمانی که مظلومانه در ساعت 1:20 دقیقه نیمه شب 12 دی ماه توسط استکبار جهانی به شهادت رسید خاطراتی از خود به جای گذاشته است که برای امروز و فردای ما درس آموز است.

اشاره ای به ناامنی های شرق کشور در دهه 70 سردار علی قاسمی، فرمانده سابق سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و از هم رزمان شهید سلیمانی در مقابله با اشرار در مرزهای شرقی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی دهه 70 در مرزهای شرقی کشور در محدوده جنوب خراسان، شرق کرمان و شمال سیستان و بلوچستان ناامنی هایی به وجود آمد.

فرمانده گفت: گروه های 10- 20 نفری در این مناطق با هدف قاچاق مواد مخدر، تجزیه سیستان و بلوچستان، ایجاد نارضایتی در بین مردم و برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری که امنیت ساز شد/روایتی از فرماندهی شهید سلیمانی در مرز شرقی

حضوری که امنیت ساز شد/روایتی از فرماندهی شهید سلیمانی در مرز شرقی