مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:202023-01-01سياسي

زخم کهنه 13 ساله و مشکلات زیرساختی شهرک صنوف آلاینده بیرجند


هرچند سیزده سال از ایجاد شهرک صنوف آلاینده بیرجند می گذرد اما مشکلات بسیاری در زیرساخت های طرح انتقال صنوف به خارج از شهر باقی مانده که در لا به لای تصمیمات مسئولان درجا ی زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان دستگاه های اجرایی که در ایجاد زیرساخت ها شهرک صنوف آلاینده بیرجند سهیم هستند در غیاب نمایندگان استانداری و راه و شهرسازی به دعوت اعضای شورای اسلامی شهرستان بیرجندی به همراه مسئولان شرکت صنوف آلاینده بیرجند، شامگاه شنبه برای چندمین بار دور یک میز جمع شدند تا بلکه بتوانند به انگشت تدبیر خود مشکلات سیزده ساله را در جلسه ای دو ساعته حل و فصل کنند.

نماینده شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهرداری مجوز حفاری برای اجرای شبکه گاز از خیابان موسی بن جعفر 12 تا کمربندی را صادر کرده است، گفت: با وجود اینکه 15 آذر برای اجرای بولینگ از زیر پل کمربندی با شهرداری مکاتبه شده تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده ایم.

احمد زینلی با بیان اینکه برای اجرای بقیه شبکه گاز از کمربندی تا شهرک صنوف آلاینده هم هنوز مجوزی صادر نشده است، افزود: مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می گویند کمربندی مربوط به ما نیست که ما برای عبور شبکه گاز از پل مجوز بدهیم و شهرداری هم تاکنون مجوزی در این خصوص نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کهنه 13 ساله و مشکلات زیرساختی شهرک صنوف آلاینده بیرجند

زخم کهنه 13 ساله و مشکلات زیرساختی شهرک صنوف آلاینده بیرجند