مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:402023-01-01حوادث

دستگیری باند سارقان با 80 فقره سرقت در زنجان


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری باند سارقان باغات، اماکن خصوص و داخل خودرو با 80 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود مرسلی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 16 شهرستان زنجان در حین گشت زنی به یک دستگاه پراید مشکوک که پس از بررسی متوجه سرقتی بودن آن شده که بلافاصله در یک اقدام موفق پلیس خودرو را توقیف و 3 نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ارتکاب 80 فقره سرقت از باغات، اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال سرقتی کشف که ارزش اموال مسروقه بنابر اعلام نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد کردند و یک مال خر نیز در این زمینه دستگیر شد.

مرسلی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان با 80 فقره سرقت در زنجان

دستگیری باند سارقان با 80 فقره سرقت در زنجان