مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:452023-01-01سياسي

«امام رضا (ع)، الگو گفتگو و مدارا»بخش ویژه جشنواره فرهنگ رضوی است


در دهمین دوره برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، بخش ویژه ای نیز با عنوان «امام رضا (ع)، الگو گفتگو و مدارا» در نظر گرفته شده و مهلت شرکت 28 اسفندماه است.

- فیاضی گفت: در دهمین دوره برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، بخش ویژه ای نیز با عنوان امام رضا (ع)، الگو گفتگو و مدارا در نظر گرفته شده و مهلت شرکت 28 اسفندماه است.

سید جلال فیاضی دبیر دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به دهمین دوره جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور که امسال به صورت ملی توسط بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گیلان برگزار می شود اظهار داشت: فرهنگ رضوی یک فرهنگ متعالی و مردمی است چراکه امام رضا (ع) از یک سو به امام مهربانی معروف اند و از سوی دیگر به امام گفتگو مشهور هستند.

وی افزود: ایشان ملجأ و پناهگاه میلیون ها ایرانی با تمامی سلایق و نظرها هستند و در حقیقت فرهنگ زیارت برای ما منشأ بسیاری از هنجارها در جامعه است؛ زائر امام رضا (ع) از ایشان مهربانی، کمک به دیگران، مدارا با مردم و خوش اخلاقی را یاد می گیرد که همه اینها جلوه های فرهنگ رضوی است و در جشنواره رسانه ای رضوی سعی شده است که این جلوه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امام رضا (ع)، الگو گفتگو و مدارا»بخش ویژه جشنواره فرهنگ رضوی است

«امام رضا (ع)، الگو گفتگو و مدارا»بخش ویژه جشنواره فرهنگ رضوی است