مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:552023-01-01سياسي

لغو و تاخیر 10 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه سنگین


هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا 3 ساعت آینده همه فعالیت ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا 3 ساعت آینده همه فعالیت ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی امروز یکشنبه 11 دی ماه شاهد وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز هستیم که این مساله بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده است.

وی افزود: هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در این فرودگاه انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا 3 ساعت آینده همه فعالیت ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: در حال حاضر شعاع دید در فرودگاه اهواز کمتر از 150 متر است و امکان انجام هیچ پروازی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو و تاخیر 10 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه سنگین

لغو و تاخیر 10 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه سنگین