مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:102023-01-01سياسي

علامه مصباح الگوی علمی و عملی جهاد تبیین است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با گرامیداشت سالروز رحلت علامه مصباح از این عالم ربانی به عنوان الگوی علمی و عملی جهاد تبیین یاد کرد.

- حجت الاسلام ابوذر کاظمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دومین رحلت آیت الله مصباح یزدی (ره) و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: نهضت علمی علامه مصباح (ره) در حوزه علوم انسانی و علوم اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با گرامیداشت دومین سالگرد رحلت علامه بصیر آیت الله مصباح (ره) و سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ و مجاهد اسلام و ایران اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی (ره) و همرزمان ایرانی و عراقی، اظهار داشت: مجاهدت ها و نهضت علمی علامه مصباح یزدی (ره) بی نظیر بود و در حوزه جهاد تبیین هم آثار آن همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ خیر و برکات بود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد این عالم برجسته و ممتاز، افزود: حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) همواره در طول عمر با برکت ش یار و یاور رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) بودند و در دفاع از ولایت ثابت قدم بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران اسلامی سپهبد شهید قاسم سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح الگوی علمی و عملی جهاد تبیین است

علامه مصباح الگوی علمی و عملی جهاد تبیین است