مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:102023-01-01اجتماعي

راه اندازی 31 مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی


معاون وزیر کار با اشاره به صدور 11 هزار و 767 مجوز فعالیت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد از راه اندازی 31 مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار خبر داد.

- غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، از راه اندازی مراکز تخصصی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار خبر داد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار بسترهای لازم برای راه اندازی کسب و کارها را با ایجاد 31 مرکز تخصصی در اکوسیستم کارآفرینی فراهم کرده است.

وی افزود: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، 90 محتوای الکترونیکی مهارت مطابق با استانداردهای سند حرفه تولید شده و طی شش ماهه اول سال 1401 در 30 استان کشور، جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده است.

معاون وزیر کار تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات، استقرار پنجره واحد خدمات الکترونیک سازمان و اتصال به پنجره ملی دولت و ارائه خدمت صدور و تمدید پروانه تاسیس آموزشگاه­ ها از طریق درگاه ملی مجوزها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برشمرد.

حسینی نیا در ادامه به روند صدور مجوزها در سازمان آموزش فنی وحرفه ای اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و اقدامات سازمان در یکسال اخیر، صدور مجوز فعالیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 31 مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی

راه اندازی 31 مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی