مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:162023-01-01فناوري

50 روستای چهارمحال و بختیاری تجهیزات مخابراتی دریافت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال مطالبه اهالی روستاهای کاکلک و پیربلوط در خصوص ضعیف بودن آنتن دهی اینترنت همراه اول در این روستاها موضوع را از مسئول مربوطه پیگیری کردیم.

هومان محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: روند کار در پروژه های روستایی به گونه ای است که از طریق اداره فن آوری اطلاعات با وزارت خانه رایزنی می شود و سپس به همراه اول ابلاغ و در نهایت تجهیزات برای نصب به استان ارسال می شود.

مدیرکل مخابرات منطقه چهارمحال وبختیاری افزود: اکنون برای برخی از روستاها در انتظار دریافت تجهیزات هستیم البته روستاهایی که تلفن ثابت دارند در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: اولویت ها توسط شرکت همراه اول تعیین می شود و ما دخل و تصرفی در آن نداریم و با توجه به اولویت بندی ها تجهیزات ارسال می شود.

محمودی توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون برای 50 روستا تجهیزات 4G و 3G یا کل سایت ارسال و نصب شده است و اخیرا نیز برای چهار روستای لارک، آق بُلاغ، ایرانچه و دماب تجهیزات ارسال شده که در حال نصب هستند و تا هفته آتی برای اهالی قابل استفاده خواهد بود.

وی در پایان گفت: روستاهای دور افتاده و محروم استان همچنان منتظر دریافت تجهیزات هستند که امیدواریم به زودی به دست ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روستای چهارمحال و بختیاری تجهیزات مخابراتی دریافت کردند

50 روستای چهارمحال و بختیاری تجهیزات مخابراتی دریافت کردند