مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:202023-01-01حوادث

قاتل خاموش پدر و پسر را به کام مرگ کشاند/ افزایش ابتلا به مسمومیت با مونوکسیدکربن


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: استفاده از ذغال برای ایجاد گرما در فضای بسته جان دو شهروند اصفهانی را گرفت.

- فرهاد حیدری رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش ابتلا به مسمومیت با مونوکسیدکربن بر اثر استفاده از ذغال در استان اظهار کرد: ساعت 11 و 30 دقیقه امروز شنبه دهم دی ماه یک مورد مأموریت مسمومیت با مونوکسیدکربن در شهرک شهید کشوری اصفهان به اتاق فرمان 115 گزارش شد و بلافاصله واحد امدادی فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک پدر 55 ساله و پسر 27 ساله اش بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن به دلیل استفاده از ذغال در فضای بسته کانکس، جانشان را از دست دادند.

حیدری ضمن ابراز تاسف از مرگ این دو شهروند اصفهانی بیان کرد: در زمان رسیدن نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی هر دو نفر فاقد علایم حیاتی بوده و مدت طولانی از فوت آن ها گذشته بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان در 9 ماهه امسال به 252 مورد مأموریت مسمومیت co اعزام شده اند، افزود: در این مدت نیروهای امدادی اورژانس استان 239 بیمار مسموم با مونوکسیدکربن را به مراکز درمانی منتقل کرده و یا به آن ها خدمات سرپایی در محل ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش پدر و پسر را به کام مرگ کشاند/ افزایش ابتلا به مسمومیت با مونوکسیدکربن

قاتل خاموش پدر و پسر را به کام مرگ کشاند/ افزایش ابتلا به مسمومیت با مونوکسیدکربن