مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:302023-01-01سياسي

انتقال صنایع آلاینده از اصفهان را به جد پیگیری می کنیم


صنایع آلاینده مکلف به فیلترگذاری و تصفیه هستند اما ما با همکاری مردم، دستگاه های دولتی و قضایی انتقال آنها را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور هفتادمین جلسه علنی شورا با تبریک آغاز سال نوی میلادی اظهار کرد: امیدواریم سال جدید میلادی، به دور از ظلم و ستم، نابرابری و بی عدالتی و سراسر خیر و برکت برای مردم جهان باشد.

وی با گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح کرد: در این روز مردم به صورت خودجوش با هدف حمایت از ولایت و دوری جستن از دشمن برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز جهانی مقاومت و یاد سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد در هر عصری می توانیم با اولیا خدا همزمان و همکلام باشیم، در هر عصری جلوه هایی از اخلاص و ایمان و خدمت به خلق را می توان رقم زد و او چنین بود.

وی افزود: مردم، در زمان حیات و هنگام شهادت سردار سلیمانی، بزرگی او را قدر شناختند و امیدواریم همواره راه او را شناخته و الگوگیری کنیم تا ما نیز جا پای او بگذاریم.

نورصالحی خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که باید امیدآفرینی کنیم اما نمی توانیم فراموش کنیم که به هر دلیلی، از قبل انقلاب تا کنون صنایع آلاینده در جوار شهر اصفهان جای گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال صنایع آلاینده از اصفهان را به جد پیگیری می کنیم

انتقال صنایع آلاینده از اصفهان را به جد پیگیری می کنیم