مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:502023-01-01سياسي

پُز خالی فرودگاه بین المللی یاسوج!


رییس فرودگاه بین المللی یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج هم اکنون تنها دو پرواز در هفته دارد.

- عنایت انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شرکت پارس ایر دو پرواز خود را به دلیل مطرح شده از سوی آنها مبنی بر دادن ضرر و زیان و پایین بودن نرخ بلیط پرواز تهران - یاسوج و بالعکس باطل کرده است.

وی اظهارکرد: فرودگاه یاسوج هم اکنون تنها دو پرواز در هفته دارد که از سوی شرکت هواپیمایی ماهان طی روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شود.

رییس فرودگاه بین المللی یاسوج خاطرنشان کرد: آقای استاندار با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور رایزنی و صحبت کرده که آنها نیز به رییس سازمان هواپیمایی کشور جهت راه اندازی پروازهای فرودگاه یاسوج دستور دادند و بنده هم شبانه روز پیگیر مذاکرات انجام شده هستم.

انصاری فرد تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور از دو شرکت هواپیمایی پویا و ماهان و حتی پارس ایر درخواست کرده که تا آخر دی ماه امسال برنامه پروازی خود را برای فرودگاه یاسوج ارائه داده و پروازهای این فرودگاه را افزایش دهند و ما منتظر اعلام برنامه این دو شرکت هستیم و در صورت محقق شدن این مهم به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه 6 میلیارد و 250 میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت های لازم برای پروازهای خارجی فرودگاه یاسوج هزینه شده است، ادامه داد: زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پُز خالی فرودگاه بین المللی یاسوج!

پُز خالی فرودگاه بین المللی یاسوج!