مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:152023-01-01سياسي

کرونا دوباره شدت گرفت


استاندار البرز از شدت شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن استان البرز خبر داد و از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد کرونا استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ضرورت دارد کمیته اطلاع رسانی استان و شهرستان ها در راستای آگاهی بخشی به مردم فعال شود.

وی ادامه داد: تمامی ادارات و دستگاه های استان باید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام داشته و با ظرفیت های موجود تبلیغاتی خود برای اطلاع رسانی به مردم اقدام کنند.

عبداللهی ضمن توصیه به رعایت فاصله اجتماعی بویژه در اماکن عمومی، گفت: مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها در خصوص اطلاع رسانی برای مقابله با شیوع کرونا با حساسیت ویژه ای اقدام کنند.

وی اضافه کرد: صدا و سیما و رسانه های استان برای اطلاع رسانی به مردم همانند گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار البرز گفت: بیمارستان های استان با اختصاص تخت های بیمارستانی برای این منظور و درمان بیماران سرپایی در آماده باش کامل قرار گیرند.

وی تاکید کرد: مردم شریف استان در نظر داشته باشند که بهترین و موثرترین راه برای مقابله با این بیماری تزریق دوز سوم و چهارم واکسن و رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دوباره شدت گرفت

کرونا دوباره شدت گرفت