مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:152023-01-01بين الملل

مراسم تحلیف «لولا» در برزیل با تدابیر شدید امنیتی و غیبت «ترامپ برزیلی»


مراسم تحلیف ریاست جمهوری در بحبوحه نگرانی ها درباره واکنش «ژاییر بولسونارو» رییس جمهور فعلی شکست خورده برزیل و هوادارانش، امروز برگزار می شود تا لولا داسیلوا برای سومین بار رییس جمهور این کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که رییس جمهور برزیل در آستانه مراسم تحلیف رقیب پیروز او در انتخابات ریاست جمهوری به آمریکا رفته، تشدید تدابیر امنیتی برای این مراسم خبرساز شده است.

خبرگزاری فرانسه گزارشی درباره مراسم تحلیف لولا داسیلوا در برزیل منتشر کرد و به نگرانی ها درباره مواضع رییس جمهور فعلی و ناکام این کشور پرداخت که به دلیل داشتن مواضع افراطی به ترامپ برزیلی معروف شده است.

در گزارش این رسانه غربی آمده است: لوییز ایناسیو لولا داسیلوا قرار است (امروز) یکشنبه برای سومین بار به عنوان رییس جمهور برزیل تحلیف شود در مراسمی که ژاییر بولسونارو رییس جمهور فعلی این کشور در آن حاضر نمی شود.

خبرگزاری فرانسه نوشت: این مراسم تحلیف یک بازگشت سیاسی خارق العاده برای لولای 77 ساله خواهد بود که کمتر از پنج سال بعد از زندانی شدن به اتهام های فساد، به کاخ ریاست جمهوری در برازیلیا برمی گردد؛ اتهام های جنجالی که بعدا کنار گذاشته شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف «لولا» در برزیل با تدابیر شدید امنیتی و غیبت «ترامپ برزیلی»

مراسم تحلیف «لولا» در برزیل با تدابیر شدید امنیتی و غیبت «ترامپ برزیلی»