مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:202023-01-01سياسي

اجرای داوطلبانه شفافیت در مجلس/ سایر قوا هم به شفافیت توجه کنند


در سامانه مجلس این اجازه داده شده که نمایندگانی که می خواهند آرا و مطالب خود را شفاف کنند که سایر قوا نیز باید نسبت به اجرای شفافیت اقدام کنند.

- نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: در سامانه مجلس این اجازه داده شده که نمایندگانی که می خواهند آرا و مطالب خود را شفاف کنند که سایر قوا نیز باید نسبت به اجرای شفافیت اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی درباره طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، گفت: جا دارم از رییس مجلس تشکر کنم، چرا که حدود یک ماه پیش اعلام کرد که با توجه به تأیید بخش شفافیت مجلس از سوی شورای نگهبان، می توانیم موضوع شفافیت را به صورت داوطلبانه در مجلس عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سامانه مجلس این اجازه داده شده که نمایندگانی که می خواهند آرا و مطالب خود را شفاف کنند، گفت: سایر قوا نیز باید نسبت به اجرای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شفافیت وجود داشته باشد، مشخص می شود علت گرانی ارز چیست و سود آن به جیب چه کسانی می رود.

همچنین مشخص می شود شرکت های دخانی مانند BAT یا GTI چقدر ارز از کشور خارج کردند و پول آن به جیب چه کسانی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای داوطلبانه شفافیت در مجلس/ سایر قوا هم به شفافیت توجه کنند

اجرای داوطلبانه شفافیت در مجلس/ سایر قوا هم به شفافیت توجه کنند