مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:202023-01-01اقتصادي

چتر همراه پارسیان اپلیکیشنی با خدمات متمایز بیمه ای


بیمه پارسیان در راستای توسعه خدمات با تکیه بر تحول دیجیتال و محصولات هوشمند در زنجیره ارزش خدمات بیمه ای و برای رفاه حال بیمه گزاران، اپلیکیشن چتر همراه پارسیان را راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت در سال جاری با نگاه بیشتر به حوزه فناوری در صنعت بیمه و طراحی محصولات و خدمات نوآورانه از اپلیکیشن چتراه همراه پارسیان با هدف دسترسی آسان و سریع مشتریان و بیمه گزاران به انواع خدمات بیمه ای رونمایی کرد.

کلیه خدماتی که در چتر همراه پارسیان تعبیه شده براساس سهولت در دریافت خدمات بیمه ای برای بیمه گزاران طراحی شده و تمامی خدمات بدون مراجعه حضوری به مراکز بیمه ای میسر است.

چتر همراه پارسیان علاوه بر سهولت کاربری از سرعت و انعطاف خوبی برخوردار است و کلیه خدمات مورد نیاز در حوزه بیمه اعم از صدور و تمدید بیمه نامه، اعلام خسارت و بازدید اولیه خودرو، مشاهده تمامی بیمه نامه های جاری و گذشته به صورت یکجا و رویت وضعیت آن و.

را در بر می گیرد.

از مهم ترین و کاربردی ترین امکانات جدید این اپلیکیشن اعلام خسارت خودرو و همچنین ثبت درخواست بازدید اولیه خودرو می باشد که به راحتی در هر مکان و زمانی برای بیمه گزار میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر همراه پارسیان اپلیکیشنی با خدمات متمایز بیمه ای

چتر همراه پارسیان اپلیکیشنی با خدمات متمایز بیمه ای