مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:502023-01-01سياسي

استان فارس بالاترین میزان بهره وری از جام جهانی قطر را در کشور داشت


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: استان فارس بالاترین میزان بهره وری را در رویداد جام جهانی قطر داشت که پیگیری در خصوص ایجاد شرایط مطلوب در کشور قطر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ زاده در نشست خبری در خصوص دستاورد های استان فارس در جام جهانی قطر اظهار داشت: از لحاظ دیپلماتیک و موضوعات بین المللی کشور قطر نه تنها با استان فارس بلکه حتی با کشور ایران هم همکاری نداشت و آن ارتباطی که باید شکل می گرفت ایجاد نشد و دلیل آن پروتکل ها و مسائل امنیتی بود که کشور قطر مد نظر داشت.

وی ادامه داد: استان فارس بالاترین میزان بهره وری را در این رویداد داشت که پیگیری در خصوص ایجاد شرایط مطلوب در کشور قطر، جابه جایی مسافرین از 3 فرودگاه استان فارس با استفاده از ظرفیت 75 درصدی حمل و نقل هوایی و صادرات محصولات از مهم ترین دستاورد ها بود.

فرخ زاده همچنین در خصوص حجم صادرات انجام شده به کشور قطر، گفت: حجم صادرات در این بازه زمانی و در برگزاری این رویداد 3 برابر شد و عمده صادرات صورت گرفته در حوزه صنایع دستی، خشکبار، میوه و سبزیجات بود.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی فارس در کشور قطر همزمان با برگزاری رویداد جام جهانی از دیگر موضوعات مورد اشاره معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بود و وی در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس بالاترین میزان بهره وری از جام جهانی قطر را در کشور داشت

استان فارس بالاترین میزان بهره وری از جام جهانی قطر را در کشور داشت