مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:552023-01-01حوادث

ناوگان امدادی خراسان شمالی 15 سال نوسازی نشده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از فرسوده بودن ناوگان امدادی این مجموعه در استان خبرداد و گفت: برای جلوگیری از تحت الشعاع قرار گرفتن فعالیت های امدادی این مجموعه، - توجه به نوسازی ناوگان هلال احمر ضروری است.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا در شیروان اظهار کرد: متاسفانه ناوگان امدادی هلال احمر خراسان شمالی از وضعیت خوبی برخوردارنیست و هزینه زیادی برای تعمیر آن ها و آماده سازی برای انجام ماموریت صرف می شود.

وی تاکید کرد: قریب به 15 سال است که نوسازی ناوگان امدادی استان انجام نشده و از آنجا که ماهیت فعالیت هلال احمر، ضروری و در مواقع حوادث و بحران است، ناوگان آن نیاز به نوسازی کامل دارد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مدیران کشوری و نمایندگان مجلس توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا از آنجایی که تمام وسایل نقلیه این مجموعه نیاز به تعمیرات اساسی دارند، خللی در انجام ماموریت ها پیش نیاید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین با اشاره به فعالیت های آموزشی و اجتماعی این مجموعه، آموزش های همگانی و کمک های اولیه را برای اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر ضروری دانست و گفت: اولویت اول ما در این نهاد، آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان امدادی خراسان شمالی 15 سال نوسازی نشده است

ناوگان امدادی خراسان شمالی 15 سال نوسازی نشده است