مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:002023-01-01اقتصادي

رشد 100 درصدی اختصاص شاپا به نشریات ایرانی توسط کتابخانه ملّی


مرکز ملّی شاپا مسئول تخصیص ISSN (شماره استاندارد بین المللی پیایندها) از تخصیص 1100 شماره استاندارد بین المللی پیایندها از مهرماه سال گذشته تا آبان سال 1401، - مرکز ملّی شاپا مسئول تخصیص ISSN (شماره استاندارد بین المللی پیایندها) از تخصیص 1100 شماره استاندارد بین المللی پیایندها از مهرماه سال گذشته تا آبان سال 1401، به نشریات ایرانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئول تخصیص ISSN (شماره استاندارد بین المللی پیایندها برای نشریات ایرانی) با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ملّی شاپا، از تخصیص یک هزار و 100 شماره استاندارد بین المللی پیایندها از مهرماه سال گذشته تا آبان سال 1401 به نشریات ایرانی خبر داد که از این میزان، تعداد 506 عنوان نشریه جاری شامل 413 عنوان نشریه الکترونیکی و 93 عنوان نشریه چاپی بوده است.

این عدد مبیّن رشد 100 درصدی تخصیص ISSN نسبت به سال گذشته است.

طبق رویه جاری مرکز بین المللی ISSN ، مراکز عضو شبکه ISSN باید گزارش سالانه فعالیت های خود را به مرکز بین المللی ISSN ارائه کنند.

بر این اساس مرکز ملّی شاپا نیز گزارش سالانه خود را به مرکز بین المللیISSN ارسال کرد.

بر اساس سیاست سال های اخیر این مرکز مبنی بر تخصیص ISSN به نشریات قدیمی، به 481 عنوان از نشریات قدیمی موجود در مخزن نشریات سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران ISSN تخصیص داده شده است که این نشریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی اختصاص شاپا به نشریات ایرانی توسط کتابخانه ملّی

رشد 100 درصدی اختصاص شاپا به نشریات ایرانی توسط کتابخانه ملّی