مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:102023-01-01اقتصادي

اجرای طرح های اضطراری برای تامین آب سه شهر سیستان و بلوچستان


مدیرعامل آبفا سیستان وبلوچستان از اجرای طرح اضطراری تأمین آب شهرهای زاهدان چابهار و کنارک برای رفع تنش های آبی قابل پیش بینی خبر داد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل آبفا سیستان وبلوچستان از اجرای طرح اضطراری تأمین آب شهرهای زاهدان چابهار و کنارک برای رفع تنش های آبی قابل پیش بینی خبر داد و گفت: مدیریت تنش آبی شهرها و روستاهای استان برای سال 1402 و تحقق توسعه زیرساخت های آبی در اولویت این شرکت قرار دارد.

علیرضا قاسمی روز یکشنبه در جلسه ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت منابع آبی و طرح های شاخص در حال اجرا که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد با اشاره به اینکه در سومین سال خشکسالی بی سابقه طی 25 سال گذشته قرار داریم، افزود: کاهش منابع تأمین آب به دلیل تغییرات آب و هوایی مشکل بزرگ و اصلی استان است.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله طولانی منابع تولید آب با محل مصرف و اجرای خطوط انتقال، ایستگاه های پمپاژ و احداث مخازن بین راهی هزینه های زیادی به پروژه ها تحمیل می شود.

به گفته مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان این مشکلات از جمله چالش هایی است که خدمت رسانی مطلوب به مردم این منطقه را تحت تأثیر قرار داده اما وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب برای پایداری ارائه خدمات به مردم با تمام توان پای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های اضطراری برای تامین آب سه شهر سیستان و بلوچستان

اجرای طرح های اضطراری برای تامین آب سه شهر سیستان و بلوچستان