مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:152023-01-01سياسي

تجلیل نمایندگان مجلس از عملکرد بانک ملت در حمایت از صنعت پتروشیمی


همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نایب رییس اول فراکسیون اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی بانک ملت در توسعه پتروشیمی ها گفت: رشد و توسعه محصولات نفتی و صنعت پتروشیمی در شرایط تحریمی در گرو حمایت دولت و شبکه بانکی است.

سیدمجتبی محفوظی با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورهای غربی و آمریکا علیه ایران افزود: رشد و توسعه محصولات نفتی و صنعت پتروشیمی در شرایط تحریمی در گرو حمایت دولت و شبکه بانکی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توجه به صنعت پتروشیمی از حیث ارزآوری می تواند ثمرات مثبتی برای اقتصاد ما به همراه داشته باشد، افزود: خوشبختانه صنعت پتروشیمی ایران در سال های اخیر رشد و توسعه چشمگیری داشته از این رو لازم است با تعامل بیشتر دستگاه های مسؤول زمینه تحول این صنعت فراهم شود.

وی با بیان این نکته که اعتبارات و منابع بانکی می تواند صنعت پتروشیمی و همچنین صنایع پایین دست آن را درگیر تحولات رو به رشد کند، تصریح کرد: باید دولت به ویژه بانک مرکزی بانک ها را مکلف به تأمین اعتبار صنایع پتروشیمی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل نمایندگان مجلس از عملکرد بانک ملت در حمایت از صنعت پتروشیمی

تجلیل نمایندگان مجلس از عملکرد بانک ملت در حمایت از صنعت پتروشیمی