مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:152023-01-01اقتصادي

همکاری ایران و عمان برای تسهیل در انتقال ارز و رفع تعهدات ارزی


سازوکارهایی فراهم شده تا انتقال و رفع تعهد ارزی، از طریق واریز ارز به حساب بانک مرکزی ایران در عمان و دریافت ارز در ایران به منظور رفع تعهدات، - رییس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سازوکارهایی فراهم شده تا انتقال و رفع تعهد ارزی، از طریق واریز ارز به حساب بانک مرکزی ایران در عمان و دریافت ارز در ایران به منظور رفع تعهدات، تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ایران و عمان، زیرساخت ها و موانع پیش روی آن در نشستی به میزبانی سازمان توسعه تجارت بررسی شد.

در این جلسه رییس اتاق مشترک ایران و عمان، کاردار و معاون سفیر سلطنت این کشور در تهران و جمعی از فعالان اقتصادی حضور داشتند.

در ابتدا راشد الغیلانی، کاردار و معاون سفیر سلطنت عمان در تهران به روابط مستحکم سیاسی و اقتصادی دو کشور و مشوق های دولت عمان در حوزه سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و از استقبال این کشور برای هرگونه سرمایه گذاری مشترک در حوزه انرژی های پاک و تجدید پذیر در راستای پایبندی دولت عمان به کاهش آلاینده های کربنی، سخن گفت.

در این بین احمد علایی، معاون ارتقای کسب ‎وکارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت به رویکرد دولت در راستای توسعه تجارت خارجی اشاره کرد و گفت: در این مسیر بخش خصوصی به واسطه شناخت موانع موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و عمان برای تسهیل در انتقال ارز و رفع تعهدات ارزی

همکاری ایران و عمان برای تسهیل در انتقال ارز و رفع تعهدات ارزی