مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:252023-01-01اجتماعي

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ وقوع بارش های پراکنده


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: بارش های پراکنده باران دور از انتظار نیست.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود از امروز به تدریج سرعت وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس افزایش یابد و با تداوم وزش آن تا روز دوشنبه، سواحل استان غالباً در نواحی مرکزی و جنوبی متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، امروز گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل مرکزی و جنوبی به تدریج 16 تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 گاهی 150 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 و در فراساحل تا 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ وقوع بارش های پراکنده

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ وقوع بارش های پراکنده