مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:352023-01-01اقتصادي

گاز 13 دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد


مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز 13 دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید دشتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 14 هزار بازدید توسط شرکت گاز خراسان رضوی از دستگاه های اجرایی در خراسان رضوی انجام و میزان گاز مصرفی آنها پایش و رصد شده است و در همین رابطه گاز 13 دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: در نیمه دوم آذرماه امسال همچنین 380 اخطار قطع گاز برای ادارات خراسان رضوی صادر شده است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیأت وزیران و دستورالعمل ابلاغی از استانداری خراسان رضوی، همه دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی استان خراسان رضوی موظف به رعایت دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

دشتی افزود: رعایت دمای 18 درجه در راهروها و 18 تا 21 درجه در اتاق ها، فعال کردن تأسیسات گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و استفاده از دستگاه های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا یعنی B و A از جمله مواردی است که باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 13 دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

گاز 13 دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد