مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:002023-01-01سياسي

لزوم افزایش سواد تقریبی/ نقش پررنگ رسانه در جنگ ترکیبی دشمن


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای در بخش تقریب تأکید کرد و گفت: متأسفانه میزان آگاهی و سواد در بخش تقریب پایین است.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای در بخش تقریب تأکید کرد و گفت: متأسفانه میزان آگاهی و سواد در بخش تقریب پایین است.

سید علی مهاجر امروز یکشنبه 11 دی در جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: ایام فعلی دهه بصیرت است، اگرچه برخی خواص در سال 1388 فریب خوردند اما مردم در 9 دی با حضور کوبنده خود تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی سردار سلیمانی را منادی وحدت دانست و افزود: میزبانی و ترتیب نخستین جشنواره رسانه ای در حوزه تقریب مذاهب اسلامی اقدام مهم است که جای تقدیر دارد، مقام معظم رهبری در دهه 70 که حوادث و اتفاقات کشور را گوشزد می کردند از واژه های مختلف اعم از هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن استفاده کردند معظم له در سال 1383 فرمودند که دشمن به دنبال آندلس کردن کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای ما در جنگ ترکیبی دشمن، استفاده از توان رسانه است، بیان کرد: امروز درگیر جنگ رسانه ای نامتقارن هستیم، ما درگیر فضای رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سواد تقریبی/ نقش پررنگ رسانه در جنگ ترکیبی دشمن

لزوم افزایش سواد تقریبی/ نقش پررنگ رسانه در جنگ ترکیبی دشمن