مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:402023-01-01ورزشي

انتقاد ملی پوش تنیس روی میز از سلیقه ای کار کردن فدراسیون!


ملی پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم ملی، گفت: متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت های قطر را دارد که این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می دهد.

- انتقاد ملی پوش تنیس روی میز از سلیقه ای کار کردن فدراسیون! ایسنا/خوزستان ملی پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم ملی، گفت: متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت های قطر را دارد که این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می دهد.

  سروش امیری نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر، اظهارکرد: با توجه به بضاعت تنیس روی میز ایران، این بازی ها بالاترین سطح رقابت های تنیس روی میز در سطح کشور بود و بیشتر بازیکنان شاخص در آن حضور داشتند.

وی گفت: امیدوارم در آینده بازیکنان خارجی به این لیگ اضافه شوند و بتوانند به بالا بردن سطح کیفی بازی ها کمک کند.

این ملی پوش آبادانی درباره لژیونر شدن تنیسورهای ایرانی نیز عنوان کرد: متاسفانه حمایت مالی و اسپانسری لازم از بازیکنان صورت نمی گیرد و به خاطر همین بسیاری از ملی پوشان مجبور به ادامه فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ملی پوش تنیس روی میز از سلیقه ای کار کردن فدراسیون!

انتقاد ملی پوش تنیس روی میز از سلیقه ای کار کردن فدراسیون!