مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:452023-01-01سياسي

علما سهم قابل توجهی از جهاد تبیین را عهده دار هستند


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما پس از ائمه در طول تاریخ بیان واقعیت ها را بر عهده داشته اند و سهم قابل توجهی از جهاد تبیین را عهده دار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در همایش جهاد تبیین که در سپاه مراغه با حضور جمعی از روحانیان برگزار شد، افزود: علمای بزرگ شیعه و سنی نیز در طول تاریخ برای تبیین واقعیت ها جانفشانی کرده اند که از جمله آنها می توان به حضرت امام خمینی (ره)، مرحوم سیدجمال الدین اسدآبادی، سید ابوالاعلی، شیخ محمد عبده، علامه امینی، سیدمحسن امین و صدها عالم دیگر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اکنون حزب شیطان علیه این نظام مقدس متحد شده، اضافه کرد: علما در چنین شرایطی وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید با استدلال وارد میدان جهاد تبیین شوند.

وی تاکید کرد: علما در برابر خون شهدا، امام خمینی (ره) و این نظام مقدس رسالت سنگینی بر عهده دارند و با تبعیت از رهبری باید به وظیفه خود در زمینه جهاد تبیین به درستی عمل کنند.

وی ادامه داد: انتقادهایی نیز نسبت به برخی از مسائل در سطح جامعه وجود دارد اما حفظ اصل نظام ضروری است و علما باید برای دفاع از حریم ولایت و این نظام مقدس به صورت متحد وارد جهاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما سهم قابل توجهی از جهاد تبیین را عهده دار هستند

علما سهم قابل توجهی از جهاد تبیین را عهده دار هستند