مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:452023-01-01اقتصادي

650 میلیارد تومان طرح راهداری در آذربایجان شرقی اجرا شده است


رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: امسال قرارداد طرح های راهداری استان به ارزش 650 میلیارد تومان اجرا و بهره برداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا نقابی، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری قراردادهایی به ارزش 2 هزار و 15 میلیارد تومان برای اجرای طرح های حوزه راهداری و راه روستایی استان منعقد شده است، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای سال جاری 221 فقره قرارداد در این حوزه منعقد شده است.

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: 144 فقره از قراردادهای حوزه راهداری استان از طریق برگزاری مناقصه و 77 فقره به روش استعلام منعقد شده است.

نقابی، با بیان اینکه این قراردادها صرفاً قراردادهای امسال بوده و شامل قراردادهای مربوط به سال های قبل نمی شود، ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال حدود 500 میلیارد تومان قرارداد جدید در این حوزه منعقد شود.

وی رسیدگی به طرح های در دست اجرا و نظارت بر آنها را از وظایف اداره پیمان و رسیدگی اعلام و یادآوری کرد: هفت شرکت مشاوره حقوقی برای نظارت بر اجرای طرح ها با این اداره همکاری می کنند و مهندسان سرناظر اداره کل هم به کار پیمانکاران و مشاوران نظارت عالی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 میلیارد تومان طرح راهداری در آذربایجان شرقی اجرا شده است

650 میلیارد تومان طرح راهداری در آذربایجان شرقی اجرا شده است