مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:452023-01-01اقتصادي

تراز تجاری قشم به مثبت 58 میلیون دلار رسید


سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 206 واحد تولیدی و صنعتی فعال در چهار شهرک صنعتی در جزیره قشم وجود دارند که ارزش تولیدات آنها در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال است.

- مختار گرشاسبی در نشست اعضای کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با فعالان اقتصادی جزیره قشم، اظهار کرد: این واحدهای تولیدی در مجموع برای 6 هزار و 200 نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین از آغاز فعالیت منطقه آزاد قشم تاکنون 11 هزار 109 شرکت حقیقی و حقوقی در این منطقه به ثبت رسیده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: حجم سرمایه گذاری اسمی در 9 ماهه امسال این منطقه معادل 200 هزار میلیارد ریال می باشد که در این مدت معادل 40 هزار میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

به گفته گرشاسبی در جزیره قشم 6 مرکز پالایشگاهی، نفتی، گازی، پتروشیمی و بانکرینگ و چهار مرکز تولید برق با ظرفیت تولید 670 مگاوات برق مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه از فعالیت 42 شرکت در زمینه پرورش میگو، ماهی و محصولات کشاورزی و دامپروری در جزیره قشم خبر داد که در مجموع برای 1850 نفر اشتغال در این حوزه ایجاد شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با بیان اینکه تراز تجاری این منطقه در 9 ماهه امسال مثبت 58 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز تجاری قشم به مثبت 58 میلیون دلار رسید

تراز تجاری قشم به مثبت 58 میلیون دلار رسید