مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:152023-01-01پزشكي

باید قبل از ورود موج هشتم نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام شود


موج هشتم بحران کرونا دیر یا زود وارد کشور ما خواهد شد و باید قبل از ورود این موج نسبت به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام نماییم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: موج هشتم بحران کرونا دیر یا زود وارد کشور ما خواهد شد و باید قبل از ورود این موج نسبت به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام نماییم.

دکتر محمدعلی کیانی در جلسه قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: آمارهای واکسیناسیون کرونا در برخی از کشورهای جهان واقعی نیست و معتقدیم که باید آمارهای حقیقی را به مردم اعلام کنیم تا به تصور درصدهای بالای واکسیناسیون کرونا و امنیت کامل، عادی انگاری صورت نپذیرد و ماسک کنار گذاشته نشود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شناسایی موارد مثبت زیر سویه های جدید اومیکرون BQ1 و XBB تاکید ویژه بر دریافت دوز یادآور واکسن کرونا و رعایت بیش از پیش تمامی نکات بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک را داریم، بیان کرد: معتقدیم که با توجه به روند موجود در دیگر کشورها، موج هشتم بحران کرونا دیر یا زود وارد کشور ما خواهد شد و باید قبل از ورود این موج نسبت به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام نماییم و در زمان قرار داشتن در موج هم افزایش بیش از پیش تمامی نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مورد توجه قرار گیرد تا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قبل از ورود موج هشتم نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام شود

باید قبل از ورود موج هشتم نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام شود