مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:252023-01-01سياسي

تغییر نام 9 معبر و یک پل در شهر تهران


اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام 9 معبر و یک پل در پایتخت رأی مثبت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس معدنی پور در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات کمیسیون نامگذاری شورای شهر گفت: در این جلسه تغییر نام 9 معبر و یک پل را به شورای شهر آوردیم که براین اساس تغییر نام کوچه مهدیه در محدوده اوین در منطقه یک به نام شهید سید حسین مسعودیان و همچنین تغییر نام کوچه نهم در محدوده خیابان شهید بهایی منطقه سه به نام شهید محمدابراهیم حمیدی پیشنهاد می شود.

وی اضافه کرد: تغییر نام کوچه 9.

35 در منطقه 13 در محدوده نیروی هوایی به نام شهید ابراهیم زینعلی سیاوشانی و همچنین تغییر پل صفا در بزرگراه امام علی به نام شهید بهمن کماندار پیشنهاد می شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تغییر نام خیابان قانون به نام مهران خالدی در محدوده خیابان پیروزی در منطقه 14 و تغییر نام کوچه لاله 4 به نام شهید مجید قنبری در محدوده مسلم جنوبی در منطقه 15 و همچنین تغییر نام کوچه بیست ودوم به نام شهید رزاقی در نبرد جنوبی در منطقه 15 پیشنهاد می شود.

معدنی پور ادامه داد: تغییر نام کوچه بیست وهشتم به نام عزیزالله سلیمانی در خیابان مهران در منطقه 12 و تغییر نام کوچه هیجدهم به نام شهید ناصر صدقی در محدوده شهرری واقع در منطقه 21 و همچنین تغییر نام کوچه فاقد نام به نام شهید محمد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام 9 معبر و یک پل در شهر تهران

تغییر نام 9 معبر و یک پل در شهر تهران