مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:352023-01-01سياسي

تشییع و تدفین پیکرشهید گمنام در صدا و سیمای خراسان رضوی + فیلم


پیکر مطهر شهید گمنام عملیات رمضان دوران هشت سال دفاع مقدس تشییع و در محوطه صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی به خاک سپرده شد.

-   مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از مسجد حضرت قائم(عج) شهرک نوفل لوشاتو مشهد آغاز و تا مسجد رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه یافت.

تشییع این شهید والامقام با قرائت دعای فرج و صلوات خاصه آغاز شد و مردم در طول مسیر با شعارهای یا علی موسی الرضا، مهمان برایت آمده/ لبیک یا حسین و لبیک یا حیدر، لبیک یا زهرا پیکر این شهید گمنام را همراهی کردند.

مرثیه خوانی و سینه زنی از جمله اجرای سرود شهید گروه نوجوانان حرم امام رضا(ع) از جمله برنامه هایی بود که در محل مسجد رضوان صدا و سیما برگزار شد.

محسن نصرپور در مراسم تشییع این شهید گمنام اظهار کرد: شهادت، یادگاری فراموش ناشدنی و  معیار فضیلت ها و آغاز نزدیکی انسان به خدا است که مردان خدا در این راه پیشی گرفته اند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت: ما و همه ملت ایران مسئول و ملزم به حفظ و یاد و خاطره شهدا هستیم، چراکه شهدا و خانواده آنها حق سنگینی بر  همه مردم دارند.

نصر پور با تاکیدبر اهمیت گرامیداشت ایثارگری های دفاع مقدس اظهار کرد: این تکریم و گرامیداشت ها در تحکیم ارزش های انقلاب و اسلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و تدفین پیکرشهید گمنام در صدا و سیمای خراسان رضوی + فیلم

تشییع و تدفین پیکرشهید گمنام در صدا و سیمای خراسان رضوی + فیلم