مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:402023-01-01بين الملل

آمریکا و اروپا از ابتدا هم به دنبال احیای برجام نبودند


سخنگویان وزارت خارجه آلمان همچون مقامات آمریکایی اذعان کرده اند که مذاکرات وین فعلا در دستورکارشان قرار ندارد و بر اغتشاشات در ایران متمرکز شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، هفتم دی ماه کریستوفر بورگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اظهاراتی عنوان کرد: تمرکز ما در حال حاضر بر مذاکرات (رفع تحریم ها) نیست، بلکه ایستادن در کنار مردمی است که برای اینکه بتوانند در آزادی و عزت زندگی کنند به خیابان ها آمده اند و تمرکز ما افزایش فشار بر تهران از طریق تحریم های احتمالی است تا ظلم به مردمش را متوقف کند.

وی عنوان کرد: برلین بارها این را روشن کرده که این مذاکرات در حال حاضر انجام نمی شود.

(اینجا بخوانید) قبل از آن هم فرانسیسکا اوبرمایر از سخنگویان وزارت امور خارجه آلمان گفته بود که در حال حاضر گفت وگو با ایران در زمینه احیای برجام در دستورکار قرار ندارد.

  پس از اغتشاشات اخیر در ایران و حمایت های آمریکا و اروپا از اغتشاشگران، چندین بار نیز مقامات مختلف آمریکا اعلام کردند که برجام فعلا در دستورکار این کشور قرار ندارد.

  ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده اخیرا  با حمایت از اغتشاشات در ایران و متهم کردن مقام های جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر، تاکید کرد که برجام در حال حاضر برای واشنگتن اولویت نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا از ابتدا هم به دنبال احیای برجام نبودند

آمریکا و اروپا از ابتدا هم به دنبال احیای برجام نبودند