مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:402023-01-01سياسي

آقای نماینده! چرا در مورد قاتلان شهدای مدافع امنیت حرفی نمی زنید؟


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اظهارات اخیر نماینده خرم آباد در مجلس، خطاب به مرتضی محمودوند گفت: شما چرا درباره قاتلین شهدای مدافع امنیت آن کلمه را به کار نبردید؟ - - گروه استان ها، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی* بر اساس بیانات امام علی (ع)، تلاشی که در جامعه اسلامی و حتی غیر اسلامی صورت می گیرد در کنار امنیت است، اگر اقتصادی وجود دارد در کنار امنیت است، اگر آموزش و پرورشی وجود دارد در کنار امنیت است، اگر فرهنگی هست در کنار امنیت است.

اگر منظور این آقا، این فرد، این مسئول درباره ارتش قهرمان بوده و آن کلمه سخیف را به کار برد، امام راحل درباره ارتش نکته زیبایی دارد، ایشان می فرماید: ملت و ارتش از هم جدا نیستند، ارتش ما از ما است و ما از ارتش هستیم، ارتش ما ضامن استقلال کشور ما است، ارتش ما، پشتوانه ملت ما است.

اگر منظور ایشان سپاهیان عزیز هست، امام راحل می فرماید که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، اگر منظور این فرد به بسیج بوده و این مطلب را اشاره کرده، امام راحل می فرماید که بسیج شجره طیبه هست، اگر منظور ایشان به نیروی انتظامی بوده، مقام معظم رهبری می فرماید که نیروی انتظامی امین مردم و خدمت گذار مردم است، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای نماینده! چرا در مورد قاتلان شهدای مدافع امنیت حرفی نمی زنید؟

آقای نماینده! چرا در مورد قاتلان شهدای مدافع امنیت حرفی نمی زنید؟