مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:402023-01-01سياسي

سیاسی کاری و جناح بازی از عرصه آموزش و پرورش برچیده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در عرصه حساس آموزش و پرورش باید جناح بازی و سیاست بازی برچیده شود تا کارها با شایسته سالاری پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر یکشنبه در دیدار و تجلیل از فرحناز خوشنویس مدیر سابق مدرسه ام البنین (س) اردبیل اظهار کرد: شایسته سالاری در امر تعلیم و تربیت امری ضروری است و نباید سرنوشت فرزندان کشور را به دست سیاست و جناح بازی داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم حاضرند هر هزینه ای بپردازند تا فرزندانشان به درجات رفیع دست یابند و این امر زمانی محقق می شود که درآموزش و پرورش، جناح بازی و سیاست بازی برچیده شود و کارها با شایسته سالاری پیش برود.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان باید در ایجاد مراکز علمی و تربیتی موفق تلاش کنند.

عاملی ادامه داد: فرزندان مردم در دست های ما امانت هستند و این فخر و شرف انقلاب اسلامی است که امانت را به جایگاه خود برساند و ملت حاضر هستند هر هزینه ای بپردازند تا فرزندانشان درست تربیت شوند و به درجات رفیع دست یابند.

وی ادامه داد: این امر زمانی محقق می شود که در عرصه حساس آموزش و پرورش، جناح بازی و سیاست بازی برچیده شود و کارها با شایسته سالاری پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کاری و جناح بازی از عرصه آموزش و پرورش برچیده شود

سیاسی کاری و جناح بازی از عرصه آموزش و پرورش برچیده شود