مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:452023-01-01سياسي

هدف کلان بسیج در سند اعتلای ده ساله، تحقق مردم سالاری اسلامی است


جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: هدف کلان بسیج در سند اعتلای ده ساله بسیج، تحقق مردم سالاری اسلامی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان زنجان در مراسم اجلاسیه مجمع بسیجیان استان زنجان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیگر مسوولان استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اظهار کرد: تشکیل مجمع بسیجیان استان و نیز در سطح کشور به چندین سال پیش برمی گردد، که رهبری هم اعلام کردند که هیات های اندیشه ورز در سطوح مختلف بسیج باید تشکیل شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه های خوبی بر اساس نیاز مسایل در سطح استان توسط کارگروه های مختلف در سال های گذشته احصاء و به آن پرداخته شده است، تصریح کرد: سپاه استان در احصاء مسایل  استان پیشرو بوده و برخی از طرح های ما در سطح کشور مورد قبول واقع شده و دارای مقام است.

وی به سند اعتلای ده ساله بسیج اشاره و عنوان کرد: ما در برنامه ها بر اساس سند اعتلای ده ساله بسیج برنامه ریزی و اجرا می کنیم که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کلان بسیج در سند اعتلای ده ساله، تحقق مردم سالاری اسلامی است

هدف کلان بسیج در سند اعتلای ده ساله، تحقق مردم سالاری اسلامی است