مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:502023-01-01اقتصادي

جانمایی گزینه های سرمایه گذاری مراکز لجستیک درپهنه های بندری کشور


شهریار افندی زاده بر جانمایی گزینه های سرمایه گذاری مراکز لجستیک در پهنه های بندری کشور و تشویق سرمایه گذار بخش خصوصی به مشارکت در ایجاد دهکده لجستیک اصفهان و و مرکز لجستیک مشهد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی ششمین جلسه ستاد مراکز لجستیک کشور به ریاست شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل و دبیر ستاد مراکز لجستیک کشور و با حضور اعضای اصلی ستاد و سایر مدعوین به منظور بررسی روند ایجاد دهکده لجستیک در اصفهان و مشهد و همچنین مطالعات جانمایی مراکز لجستیک پهنه های بندری در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیسیون تخصصی ستاد مراکز لجستیک در خصوص بررسی مطالعات جانمایی پهنه های 6 گانه بندری کشور از سوی دبیرخانه ارائه شد.

در ادامه سازمان بنادر و دریانوردی به کمک توضیحات مشاور طرح ضمن بسط فرآیند جانمایی نسبت به اهمیت موضوع در حوزه فرصت های سرمایه گذاری در مراکز لجستیک بندری اشاره کرد.

در این جلسه کلیات مطالعات ارائه شده مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد همکاری های لازم با شورای برنامه ریزی و توسعه استان های ذیربط، در خصوص جذب سرمایه گذار انجام شود.

در ادامه جلسه، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد دهکده لجستیک اصفهان توسط دبیرخانه ستاد و همچنین توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی گزینه های سرمایه گذاری مراکز لجستیک درپهنه های بندری کشور

جانمایی گزینه های سرمایه گذاری مراکز لجستیک درپهنه های بندری کشور