مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:002023-01-01سياسي

برپایی محفل قرآنی در زرین دشت در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در حاشیه آیین معنوی انس با قرآن و عترت که به مناسبت گرامیداشت سیدالشهداء مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از سپاهیان و بسیجیان زرین دشت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر حاجی آباد مرکز زرین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، در آستانه سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن و عترت به همت ناحیه مقاومت سپاه زرین دشت با هدف پاسداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم معنوی، فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن تشریح ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: به مناسبت نکوداشت سردار شهید سلیمانی برنامه های متنوعی در زرین دشت برگزار می شود.

سرهنگ  سجاد راحت طلب با بیان اینکه سپاه ناحیه زرین دشت در هفته مقاومت امسال همزمان با شهرستان های سراسر کشور برنامه های مختلف و متفاوتی را اجرا می کند، اظهار کرد: محوریت برنامه ها برپایی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم و خدمت رسانی است و برنامه های فرهنگی و بصیرتی دیگری نیز در کنار این برنامه ها گنجانده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت، غبارروبی مزار شهدای گمنام این شهرستان را از برنامه های روز آغازین هفته مقاومت عنوان کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محفل قرآنی در زرین دشت در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برپایی محفل قرآنی در زرین دشت در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی