مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:002023-01-01سياسي

شب خاطره روایت حبیب در یزد برگزار شد


«شب خاطره روایت حبیب» به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مردم در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد شب خاطره روایت حبیب به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مردم در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم که شب گذشته برگزر شد، با ذکر خاطره ای از تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: پس از انتقال پیکر مطهر حاج قاسم به کشور، بر اساس وصیت خودشان به عنوان یکی از فرزندان شهدا زیر تابوت ایشان را گرفتم و در انتقال پیکر توفیق حضور داشتم و به همراه سایر فرزندان شهدا این وصیت شهید را محقق کردیم.

این فرزند شهید افزود: در بین مردم کشور و هم استانی ها دوستان انقلابی آرزو داشتند که در رکاب حاج قاسم به عنوان سرباز حضور داشته باشند و من در زیر تابوت حاج قاسم حسرت خوردم که چرا توفیق نداشتم در رکاب سردار باشم.

عزیزی با بیان خاطراتی از دیدارش با شهید سلیمانی، گفت: سال 1395 برای حضور در سوریه به خدمت حاج قاسم رسیدم زیرا چند بار نام من برای اعزام خط خورده بود، وقتی من را دید گفت: برای چه می خواهی به سوریه بروی؟ گفتم احساس تکلیف می کنم، سردار گفت؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره روایت حبیب در یزد برگزار شد

شب خاطره روایت حبیب در یزد برگزار شد