مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:052023-01-01سياسي

معرفی مکتب سردار سلیمانی در دستور کار نهادهای فرهنگی باشد


مکتب شهید سلیمانی ظرفیت های عظیمی را برای نشر و بسط ارزش های انقلاب در جامعه دارد و این امر مهم باید در دستور کار نهادهای متولی فرهنگ در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به مکتبی فراگیر و جامع در بین آحاد مردم جامعه و به طور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان مبدل شده است.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموزانی در بستر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکتی ماندگار و استوار است، توضیح داد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری یکی از برنامه های مستند به سند تحول بنیادین و در راستای ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش ترویج سیره شهدای گرانقدر انقلاب و معرفی این شهدای والامقام به عنوان الگوهای ماندگار به دانش آموزان است.

وی یادآور شد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب فراگیر و جهان شمول ظرفیت های عظیمی را برای نشر و بسط ارزش های انقلاب در جامعه دارد و این امر مهم باید به عنوان یک راهبرد در دستور کار نهادهای متولی فرهنگ در جامعه قرار گیرد تا شاهد موفقیت مکتب انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مکتب سردار سلیمانی در دستور کار نهادهای فرهنگی باشد

معرفی مکتب سردار سلیمانی در دستور کار نهادهای فرهنگی باشد