مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:052023-01-01حوادث

کشف 156 شرکت هرمی و بازاریابی غیرمجاز در کشور/ کشف 3100 سند جعلی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کاهش 50 درصدی وقوع کلاهبرداری های کارت به کارت در پوشش تماس تلفنی در 9ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح عملکرد و اقدامات شاخص در حوزه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه گفت: کشف 57 کارگاه جعل اسکناس شامل مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، ضرب سکه های تقلبی طلا و تولید منسوجات طلا با عیار پایین، تولید لوازم یدکی تقلبی خودرو، تولید مواد غذایی تقلبی در سراسر کشور، منجر به دستگیری 170 نفر در این خصوص شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی افزود: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در این طرح 160 نفر دستگیر و 3 هزار و 111 فقره انواع اسناد جعلی رسمی، عادی و اقلام تقلبی کشف و ضبط شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: انسداد و فیلتر هزار مورد از صفحات مجازی، سیمکارت ها، حساب های بانکی و .

که در فضای مجازی با استفاده از آنها اقدام به تبلیغ و فروش مدارک جعلی شده بود از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است که منجر به دستگیری 35 نفر شده است.

وی همچنین به برگزاری جلسات آسیب شناسی صدور اسناد جعلی توسط دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: کارگروه تخصصی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 156 شرکت هرمی و بازاریابی غیرمجاز در کشور/ کشف 3100 سند جعلی

کشف 156 شرکت هرمی و بازاریابی غیرمجاز در کشور/ کشف 3100 سند جعلی