مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:102023-01-01سياسي

216 پروژه محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح شد


همزمان با سومین روز از دهه مقاومت با عنوان مردم داری، مردم یاری و عمل جهادی 216 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با اعتباری قریب به 50 میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان همزمان با سومین روز از دهه مقاومت با عنوان "مردم داری، مردم یاری و عمل جهادی" 216 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با اعتباری قریب به 50 میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز 11 دی ماه در افتتاح نمادین بخشی از این پروژه ها در شهرستان ریگان اظهار کرد: این پروژه ها در راستای توجه حاج قاسم به مردم و کمک به مناطق کمتر برخوردار و با همکاری گروه های جهادی داخل و خارج از استان و دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، بنیاد مسکن و آبفا افتتاح می شود.

وی افزود: در همین راستا سه مدرسه سه کلاسه در یکی از روستاهای ریگان افتتاح و به هفت روستای این شهرستان آبرسانی می شود.

نظری بیان کرد: آبرسانی به 63 روستای نرماشیر به نیت عمر با برکت حاج قاسم با اعتبار 30 میلیارد تومان نیز امروز انجام می شود و اعتبار مابقی پروژه ها که مربوط به ریگان است، 19 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ساخت مسکن محرومین، خانه عالم و سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی محله محور شهرستان ریگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

216 پروژه محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح شد

216 پروژه محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح شد