مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:102023-01-01اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به وقوع سیل و کولاک برف


سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و جاری شدن سیل در پنج استان و بارش برف و کولاک در پنج استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ سامانه ای با بارش های شدید و رگبار باران، رعدوبرق، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقت از چهارشنبه تا پنجشنبه ( 14 و 15 دی) خبر داد.

حاکمسیت این شرایط جوی روز چهارشنبه در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و پنجشنبه در خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام پیش بینی می شود.

بر اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و لغو پروازها دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب های ناشی از این مخاطره آمادگی ناوگان حمل ونقل و راهداری ها، خودداری از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پاکسازی آبروها و کانال های عبور آب درون شهری، پاکسازی دهانه پل ها، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ رو، انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارت توسط شهرداری ها، راهداری ها، دستگاه های امدادی و سایر دستگاه های اجرایی مسئول را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به وقوع سیل و کولاک برف

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به وقوع سیل و کولاک برف