مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:352023-01-01اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی پروژه زمین چمن ورزشگاه گراش


فرماندار گراش از پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی گراش خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود طاهر زاده پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از زمین چمن ورزشگاه محبی از پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی این شهرستان خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه محبی به مساحت 7 هزار و 480 متر مربع سال جاری آغاز شد و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمود طاهرزاده با تاکید بر ضرورت تأمین زیرساخت های ورزشی در شهرستان، افزود: برای تکمیل و بهره برداری چمن مصنوعی ورزشگاه محبی 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این مجموعه ساخت رختکن، تأمین روشنایی، فنس کشی، ساخت سکو و پیست دومیدانی در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای این پروژه اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: اجرای پروژه های ورزشی جهت فعالیت جوانان قطعاً در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

محمود طاهرزاده از احداث چهار زمین چمن مصنوعی کوچک فوتبال در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستاهای حسین آباد، لب اشکن، محمد زینا و کنگ و ریشه از توابع بخش مرکزی اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان نیاز است وی به دیدار خود با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی پروژه زمین چمن ورزشگاه گراش

پیشرفت 70 درصدی پروژه زمین چمن ورزشگاه گراش