مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:352023-01-01فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب تمدید شد


دبیر استانی جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب گفت: زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور تا 30 دی ماه تمدید شد.

- حبیب احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی باید از اول دی ماه 1400 تا پایان دی ماه 1401 در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منطقه شمال غرب منتشر شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره بدون شک یکی از معتبرترین جشنواره های منطقه ای کشور است که زیر نظر معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور داوران کشوری برگزار می شود.

دبیر استانی جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب قالب های جشنواره را شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز، صفحه آرایی اعلام کرد و افزود: هر فرد می تواند سه اثر در سه قالب به دبیرخانه جشنواره بفرستد و آثار ارسالی منتشر شده در رسانه های فاقد مجوز و بولتن داخلی ادارات حق شرکت در جشنواره را ندارند.

احمدی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر سه اثر در سه قالب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و ارائه اصل اثر به دبیرخانه جشنواره از سوی صاحبان آثار برگزیده الزامی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب تمدید شد