مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:552023-01-01اقتصادي

صنعت اسب در گلستان مغفول مانده است


حجم تجارت اسب در دنیا 300 میلیارد دلار بوده اما سهم گلستان از این میزان تقریباً هیچ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم شهبازی ظهر یکشنبه در اولین جشنواره ملی تقریب مذاهب اسلامی به میزبانی گلستان اظهار کرد: وحدت و توسعه زیربنای هم هستند، به عبارت دیگر جامعه توسعه یافته باعث وحدت بیشتر اعضای آن جامعه می شود و هر جامعه ای که وحدت داشته باشند به توسعه دست پیدا خواهند کرد.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان گفت: هدف ما در جهاد دانشگاهی تلاش برای رساندن درآمد مردم گلستان به میانگین درآمد کشوری و توسعه در ابعاد مختلف است.

شهبازی ادامه داد: متأسفانه تا امروز نتوانستیم گفتمان انقلابی را آن طور که شایسته است در دانشگاه ها اجرا کنیم لذا هدف ما در حوزه فرهنگی است تا با تربیت جوانان انقلابی، گفتمان انقلاب را در دانشگاه پیاده کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان با بیان اینکه صنعت اسب گنجینه بزرگی بوده که در استان ما مغفول مانده است، گفت: حجم تجارت اسب در دنیا 300 میلیارد دلار بوده اما سهم ما از سهم 300 میلیارد دلاری تقریباً هیچ است.

وی گفت: استان گلستان با همه مواهب و ثروت های خدادادی یک استان فقیر است زیرا ما یک خام فروش بزرگ هستیم و در هیچ زمینه ای برندسازی نکرده ایم شهبازی تصریح کرد: گسترش کشت گیاهان دارویی می تواند درآمد کشاورزان ما را 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت اسب در گلستان مغفول مانده است

صنعت اسب در گلستان مغفول مانده است